• head_banner_01

L'industria fotovoltaica hè in crescita rapida, è a logica di a migliione à longu andà resta invariata

Ricertamenti, una seria di dati mostranu chì l'industria fotovoltaica hè sempre in un periodu di crescita elevata. Sicondu l'ultimi dati da l'Amministrazione Naziunale di l'Energia, in u primu trimestre di u 2023, 33,66 milioni di kilowatt di novi reti fotovoltaiche sò stati cunnessi à a naziunale. grid, un aumentu annu di 154,8%.Sicondu i dati di l'Associazione di l'Industria Fotovoltaica Chine, u paesepruduzzione inverterin marzu hà aumentatu da 30,7% à u mese è 95,8% annu à l'annu.U rendimentu di u primu quartu di l'imprese listate cù cuncetti fotovoltaici hà superatu l'aspettattivi, chì anu ancu attiratu l'attenzione di l'investituri.Sicondu statistiche, da u 27 d'aprile, un totale di 30 cumpagnie fotovoltaiche listate anu divulgatu risultati di u primu trimestre, è 27 prufitti netti anu ottinutu una crescita annu, cuntendu 90%.À mezu à elli, 13 cumpagnie anu aumentatu u so prufittu netu da più di 100% annu annu.Supportatu da stu benefiziu, a nova pista di energia rapprisentata da fotovoltaica hà rienergizatu dopu à parechji mesi di silenziu. L'autore crede chì, mentri l'investituri prestanu attenzione. à u funziunamentu in u cortu termini, anu ancu bisognu di attentu à a logica di sviluppu longu di l'industria.

MPFWQ56vFz_small

 

In l'ultimi deci anni, l'industria fotovoltaica di a Cina hà sviluppatu da zero è hà sviluppatu in un gigante glubale.Cum'è unu di i simboli di l'industria manifattura avanzata di a Cina, l'industria fotovoltaica ùn hè micca solu un mutore impurtante per prumove a trasfurmazioni energetica di a Cina, ma ancu una industria emergente strategica per a Cina per ottene vantaghji principali in u mondu.Hè prevedibile chì sottu à u spinu à dui roti di supportu di pulitica è di l'innuvazione tecnologica è di u cambiamentu, l'industria fotovoltaica matura gradualmente è andarà luntanu. à a strada rapida di u sviluppu.In l'ultimu decenniu, a scala di u mercatu fotovoltaicu di a Cina hà cuntinuatu à espansione, è u numeru di novi capacità installate hà cuntinuatu à batte i massimi record.

In u 2022, u valore di output di l'industria fotovoltaica di a Cina (escludendu l'inverter) supererà 1,4 trilioni di yuan, un altu record.Ricertamenti, u "2023 Energy Work Guidelines" publicatu da l'Amministrazione Naziunale di l'Energia hà prupostu chì a nova capacità installata di energia eolica è fotovoltaica righjunghji 160 milioni di kilowatts in u 2023, chì continuarà à chjappà un record high.In termini di innovazione tecnologica, China L'industria fotovoltaica cuntinueghja à fà sfondate in i lochi di tecnulugia di u core chjave, s'appoghjanu nantu à a tecnulugia patentata indipendente è cuntrullabile è i vantaghji di scala, u costu di generazione di energia hè diminuitu di circa 80% paragunatu à deci anni fà, u più altu calatu trà una varietà di fonti d'energia rinnuvevuli. .

Nta l'ultimi anni, l'imprese di sustegnu in tutti i ligami di a catena di l'industria fotovoltaica anu sviluppatu rapidamente, è anu cuntinuatu à fà scopre in tecnulugii di core chjave di l'industria fotovoltaica attraversu l'innuvazione scientifica è tecnologica, è occupanu a quota di mercatu.Per u sviluppu futuru, i principali cumpagnii fotovoltaici listati anu dichjaratu chjaramente chì l'industria mantene una bona crescita à longu andà. U ventu deve esse longu, è l'ochju deve esse misuratu.Avè una forte industria fotovoltaica hè cruciale per a Cina per ghjunghje l'obiettivu di "dual carbon".Avemu ragiuni per crede chì l'industria fotovoltaica si svilupperà in una manera sana è ordinata, è e cumpagnie listate anu ancu ottene u sviluppu di qualità più altu in l'aghjurnamentu tecnulugicu cuntinuu iterativu, rinfurzà a cumpetitività di u mercatu di u produttu è u valore di a marca.


Tempu di Postu: Apr-28-2023